ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

  1. Αρχική
  2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία πριν φύγει το προϊόν από το κατάστημα ή να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).Μετά την παρέλευση των 14 ημερών ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας ή /και επιστροφής των χρημάτων που έχει καταβάλλει.

Οι επιστροφές λόγω υπαναχώρησης γίνονται δεκτές μόνο εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση μαζί με τα συνοδευτικά του έγγραφα (απόδειξη αγοράς, δελτίο αποστολής κλπ). Τα έξοδα για την επιστροφή αναλαμβάνει ο πελάτης.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Παρακαλώ ενημερώστε μας εγγράφως για αυτή σας την απόφαση ηλεκτρονικά μέσω

e-mail στο info@dimoral.gr